Vrátenie a reklamácia

Milí zákazníci, vážení podnikatelia, nie ste spokojní s tovarom, ktorý ste si objednali, pretože nespĺňa vaše predstavy, je nekompletný, alebo nefunguje? Chcete tovar reklamovať? Obráťte sa na nás. Radi vám pomôžeme a poradíme, čo všetko treba urobiť, aby vrátenie tovaru a reklamácia prebehli rýchlo a jednoducho.

U nás je riešenie reklamácií rovnako jednoduché ako nakupovanie!

Hneď na úvod by sme radi zdôraznili, že u nás majú podnikatelia rovnaké práva ako občania. Týka sa to, napríklad dĺžky záručnej doby či odstúpenia od zmluvy. V našom internetovom obchode je jednoducho radosť reklamovať.

 

 

AKO RIEŠIME VAŠE REKLAMÁCIE?

VRÁTENIE ALEBO VÝMENA DO 30 DNÍ

Každý zákazník má podľa zákona nárok na vrátenie tovaru bez udania dôvodu do 14 dní. My sa však snažíme byť k zákazníkom maximálne ústretoví. To znamená, že u nás ponúkame zákazníkom, ktorí vracajú tovar nepoužívaný, nepoškodený, nenosený a v originálnom obale lehotu na vrátenie tovaru bez udania dôvodu až 30 dní.

Hoci pri vrátení tovaru v tejto lehote nie ste povinný ako zákazník udávať dôvod, môžete tak samozrejme urobiť. Pomôže nám do do budúcnosti skvalitňovať služby a predchádzať reklamáciám.

Prosím, vyberte si z nižšie uvedených možností, ktorá sa Vás týka a postupujte podľa pokynov.

Dostal som tovar, ktorý sa mi nepáči

Nakupovanie na internete so sebou prináša množstvo výhod, ale aj zopár nevýhod. Jednou z nich je to, že tovar nevidíte v realite, nemôžete si ho vyskúšať a podobne. V prípade obdržania tovaru z nášho e-shopu, ktorý ste si predstavovali inak, máte nasledovné možnosti.

  • Tovar si vyzdvihneme na naše náklady, čo nás, zaraďuje medzi top internetové obchody, následne vám ho vymeníme alebo vám vrátime úhradu. V prípade, že ide o nadrozmerný tovar, pomôžeme s jeho prevzatím z pohodlia domova, avšak na náklady zákazníka. Cenu vám upresní naša zákaznícka podpora.
  • Tovar zabalíte do pôvodného obalu a pošlete ho na našu adresu s tým, že ho vymeníme alebo vám vrátime úhradu.
  • Ak to ku nám nemáte ďaleko, produkt pokojne doneste ku nám osobne.

Radi by sme vás upozornili na to, že odstúpenie od zmluvy, teda vrátenie tovaru, nie je možné, v prípade, že bol vyrobený na mieru alebo má porušený obal zabezpečujúci hygienickosť a zdravotnú nezávadnosť. Ak máte v tomto smere nejaké pochybnosti, kontaktujte nás mailom na adrese info@fabulo.sk alebo na telefónnom čísle 02/222 007 11.

Dostal som niečo iné, ako som si objednal

Nezhoduje sa obsah doručeného balíka s tovarom, ktorý ste si objednali? Hoci sa maximálne snažíme predchádzať omylom pri spracovávaní objednávok, stopercentne sa im vyhnúť nedá. Pokiaľ sa vám stane, že v balíku je produkt, ktorý ste si neobjednali, neváhajte nás kontaktovať.

  • Čo najskôr vám pošleme kuriéra, aby vyzdvihol nesprávne doručený produkt a zároveň vám pôvodne objednaný produkt pošleme spolu s malým darčekom ako kompenzáciu našej nepozornosti. V ideálnom prípade si neželaný tovar pripravte do pôvodného obalu, aby ho mohol kuriér bezpečne vrátiť do nášho skladu.
  • Samozrejme, je tu aj možnosť, že vám vrátime peniaze, poprípade sa dohodneme na inom vyhovujúcom riešení. Stačí, keď nám tovar pošlete, alebo si ho vyzdvihneme my.

Dostal som poškodený tovar

Ak ste v balíku našli poškodený tovar, alebo je zásielka nekompletná, odporúčame vám, aby ste nás čo najskôr kontaktovali.

  • V prípade poškodeného tovaru zabezpečíme jeho vyzdvihnutie v našej réžii a vymeníme ho za bezchybný, takže si ho budete môcť čoskoro naplno užívať.
  • Druhá možnosť spočíva vo vyzdvihnutí poškodeného tovaru kuriérom z pohodlia Vášho domova s následným vrátením peňazí.
  • Keďže sa snažíme maximálne vychádzať svojim zákazníkom v ústrety, sme otvorení aj alternatívnym riešeniam výmeny tovaru či reklamácie podľa Vašich predstáv.

Dostal som tovar s poškodeným obalom produktu, ale tovar je v poriadku

Ak ste si tovar objednali pre seba, poškodený obal pre vás nepredstavuje problém. Iné je, keď ste tovar objednali ako darček, a teda je dôležité darovať ho v pôvodnom obale. V prípade, že tovar je v poriadku, ale obal disponuje známkami poškodenia, máte na výber tieto alternatívy.

  • Kontaktujte nás mailom na adrese info@fabulo.sk alebo na telefónnom čísle 02/222 007 11. Pokiaľ je to možné, zabezpečíme vám doručenie nepoškodeného náhradného obalu, v ktorom môžete produkt darovať.
  • Tovar aj s obalom si od Vás vyzdvihneme a vymeníme vám ho za bezchybný.
  • Tovar si od Vás vyzdvihneme a vrátime vám peniaze. Samozrejme, tovar nám môžete poslať aj vy.
  • Urobíme všetko preto, aby sme uspokojili Vašu požiadavku a radi vyhovieme aj inému riešeniu, pokiaľ to bude v našich silách.

Dostal som tovar v poškodenom prepravnom obale a bojím sa ho vybaliť

Pokiaľ vám bol balík doručený v poškodenom prepravnom obale, odporúčame vám, aby ste ho otvorili a zistili, v akom stave je objednaný tovar. Ak máte obavy, jednoducho nás kontaktujte.

Samozrejme, je tu aj možnosť, že tovar v poškodenom prepravnom obale od Vás prevezmeme a vymeníme ho za bezchybný, poprípade vám vrátime peniaze, alebo sa spoločne dohodneme na inom postupe.

REKLAMÁCIA TOVARU V ZÁRUKE

Na zakúpený tovar sa podľa zákona spravidla vzťahuje záruka 2 roky (pri niektorých vybraných značkách a produktoch je to 3 až 10 rokov). Pokiaľ sa vám počas tohto obdobia stane, že tovar sa pokazí, alebo je nefunkčný, máte právo ho reklamovať. Na vyriešenie reklamácie máme 30 dní, no vždy sa snažíme vyriešiť ju čo najskôr, aby ste si mohli reklamovaný tovar opäť užívať.

Neodmysliteľnou súčasťou každej reklamácie je reklamačný formulár. Žiadame vás, aby ste jeho vyplneniu venovali patričnú pozornosť.

Tovar je pokazený, alebo nefunkčný

Robíme maximum preto, aby sme vám ponúkali kvalitný tovar, ktorý vám bude slúžiť dlhé obdobie. Napriek tomu sa môže stať, že počas dvojročnej záruky sa jednoducho pokazí. Najlepšie urobíte, keď nás budete kontaktovať a dohodneme sa, čo ďalej.

  • V niektorých situáciách totiž postačí zaslanie emailu alebo poskytnutie telefonického poradenstva z našej strany o správnom používaní vami zakúpeného tovaru.
  • Často sa stáva, že za nefunkčnosťou tovaru je chýbajúci, alebo poškodený diel, ktorý vám promptne zašleme.
  • V prípade zložitejších reklamácií tovar na vlastné náklady vyzdvihneme a bude podrobený dôkladnejšej analýze. Na základe nej tovaru upravíme, alebo vymeníme za nový.

Tovar je opotrebovaný

Objednali ste si, napríklad lehátko s čalúnením, ktoré sa lúpe, poprípade vydáva zvláštne zvuky? Odfoťte ho alebo natočte na video a zašlite nám ho na email. Dohodneme sa na ďalšom postupe a urobíme všetko pre Vašu spokojnosť.

POZÁRUČNÝ SERVIS

Pozáručným reklamáciám, teda reklamáciám tovaru po uplynutí záručnej doby 2 roky, sa venujeme rovnako pozorne, ako tým záručným. Vždy sa snažíme pozáručný servis vyriešiť k spokojnosti zákazníka. Radi poradíme s opravou alebo výmenou náhradného dielu. V prípade záujmu, pomôžeme s jeho prevzatím z pohodlia domova, avšak na náklady zákazníka. Cenu vám upresní naša zákaznícka podpora. S dôverou sa, prosím, obráťte náš zákaznícky servis.

V prípade potreby si, prosím, prečítajte Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu Fabulo.sk