Športová podprsenka Yoginis Nude Top XS | S | M | L
Kód: YOG-90033-01/XS YOG-90033-01/S YOG-90033-01/M Zvoľte variant
Výpredaj
€28,40 –19%
sportova podprsenka yoginis nude top | spredu
Loading...

Športová podprsenka Yoginis Nude Top XS | S | M | L

Kód: YOG-90033-01/XS YOG-90033-01/S YOG-90033-01/M Zvoľte variant

Pohodlná fitness podprsenka, ktorú oceníte na lekciách jogy, pilatesu i iných aktivitách. Ponúka optimálnu oporu a zvyšuje komfort pri cvičení.

Detailné informácie

Veľkosť
Zvolený variant nie je k dispozícii. Reset vybraných parametrov.
Môžeme doručiť do
Skladom (dod. do 24h) 1 ks Skladom (dod. do 24h) 1 ks Skladom (dod. do 24h) 1 ks Zvoľte variant
28.2.2025 28.2.2025 28.2.2025 Zvoľte variant
€28,40 –19 % €22,90 €18,62 bez DPH

Garancia najlepšej ceny

Pridať k porovnaniu
Pridať k obľúbeným

Športová podprsenka Yoginis Nude Top XS | S | M | L

Športová podprsenka na jogu z funkčného materiálu, teda kombinácie polyamidu a elastánu, disponuje pevnosťou a pružnosťou, čiže prsia priľnú k telu a vy môžete jednotlivé jogové pozície či pilates cviky vykonávať bez ťažkostí.

Fitness top je pohodlný, flexibilný a najmä vzdušný, čo je pri vykonávaní pohybovej aktivity dôležité. Výhodou je aj atraktívny vzhľad a farba, vďaka ktorým sa budete cítiť sebaisto pri akomkoľvek cvičení.

Starostlivosť:

Pre predĺženie životnosti odporúčame toto oblečenie prať a sušiť pri 30°C. Nikdy nepoužívajte umelé zmäkčovače, môžu obmedziť presakovanie a vzdušnosť látky.

Dodatočné parametre

Určenie: dámske
Produkt nájdete v tejto kategórii
Oblečenie na jogu
0,0

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
0x
Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Len registrovaní používatelia môžu pridávať príspevky. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.

Nevypĺňajte toto pole:
Vrátenie a reklamácia

Vrátenie a reklamácia

Milí zákazníci, vážení podnikatelia, nie ste spokojní s tovarom, ktorý ste si objednali, pretože nespĺňa vaše predstavy, je nekompletný, alebo nefunguje? Chcete tovar reklamovať? Obráťte sa na nás. Radi vám pomôžeme a poradíme, čo všetko treba urobiť, aby vrátenie tovaru a reklamácia prebehli rýchlo a jednoducho.

U nás je riešenie reklamácií rovnako jednoduché ako nakupovanie!

Hneď na úvod by sme radi zdôraznili, že u nás majú podnikatelia rovnaké práva ako občania. Týka sa to, napríklad dĺžky záručnej doby či odstúpenia od zmluvy. V našom internetovom obchode je jednoducho radosť reklamovať.

 

AKO RIEŠIME VAŠE REKLAMÁCIE?

VRÁTENIE ALEBO VÝMENA DO 30 DNÍ

Každý zákazník má podľa zákona nárok na vrátenie tovaru bez udania dôvodu do 14 dní. My sa však snažíme byť k zákazníkom maximálne ústretoví. To znamená, že u nás ponúkame zákazníkom, ktorí vracajú tovar nepoužívaný, nepoškodený, nenosený a v originálnom obale lehotu na vrátenie tovaru bez udania dôvodu až 30 dní.

Hoci pri vrátení tovaru v tejto lehote nie ste povinný ako zákazník udávať dôvod, môžete tak samozrejme urobiť. Pomôže nám do do budúcnosti skvalitňovať služby a predchádzať reklamáciám.

Prosím, vyberte si z nižšie uvedených možností, ktorá sa Vás týka a postupujte podľa pokynov.

Dostal som tovar, ktorý sa mi nepáči

Nakupovanie na internete so sebou prináša množstvo výhod, ale aj zopár nevýhod. Jednou z nich je to, že tovar nevidíte v realite, nemôžete si ho vyskúšať a podobne. V prípade obdržania tovaru z nášho e-shopu, ktorý ste si predstavovali inak, máte nasledovné možnosti.

  • Tovar si vyzdvihneme na naše náklady, čo nás, zaraďuje medzi top internetové obchody, následne vám ho vymeníme alebo vám vrátime úhradu. V prípade, že ide o nadrozmerný tovar, pomôžeme s jeho prevzatím z pohodlia domova, avšak na náklady zákazníka. Cenu vám upresní naša zákaznícka podpora.
  • Tovar zabalíte do pôvodného obalu a pošlete ho na našu adresu s tým, že ho vymeníme alebo vám vrátime úhradu.
  • Ak to ku nám nemáte ďaleko, produkt pokojne doneste ku nám osobne.

Radi by sme vás upozornili na to, že odstúpenie od zmluvy, teda vrátenie tovaru, nie je možné, v prípade, že bol vyrobený na mieru alebo má porušený obal zabezpečujúci hygienickosť a zdravotnú nezávadnosť. Ak máte v tomto smere nejaké pochybnosti, kontaktujte nás mailom na adrese info@fabulo.sk alebo na telefónnom čísle 02/222 007 11.

Dostal som niečo iné, ako som si objednal

Nezhoduje sa obsah doručeného balíka s tovarom, ktorý ste si objednali? Hoci sa maximálne snažíme predchádzať omylom pri spracovávaní objednávok, stopercentne sa im vyhnúť nedá. Pokiaľ sa vám stane, že v balíku je produkt, ktorý ste si neobjednali, neváhajte nás kontaktovať.

  • Čo najskôr vám pošleme kuriéra, aby vyzdvihol nesprávne doručený produkt a zároveň vám pôvodne objednaný produkt pošleme spolu s malým darčekom ako kompenzáciu našej nepozornosti. V ideálnom prípade si neželaný tovar pripravte do pôvodného obalu, aby ho mohol kuriér bezpečne vrátiť do nášho skladu.
  • Samozrejme, je tu aj možnosť, že vám vrátime peniaze, poprípade sa dohodneme na inom vyhovujúcom riešení. Stačí, keď nám tovar pošlete, alebo si ho vyzdvihneme my.

Dostal som poškodený tovar

Ak ste v balíku našli poškodený tovar, alebo je zásielka nekompletná, odporúčame vám, aby ste nás čo najskôr kontaktovali.

  • V prípade poškodeného tovaru zabezpečíme jeho vyzdvihnutie v našej réžii a vymeníme ho za bezchybný, takže si ho budete môcť čoskoro naplno užívať.
  • Druhá možnosť spočíva vo vyzdvihnutí poškodeného tovaru kuriérom z pohodlia Vášho domova s následným vrátením peňazí.
  • Keďže sa snažíme maximálne vychádzať svojim zákazníkom v ústrety, sme otvorení aj alternatívnym riešeniam výmeny tovaru či reklamácie podľa Vašich predstáv.

Dostal som tovar s poškodeným obalom produktu, ale tovar je v poriadku

Ak ste si tovar objednali pre seba, poškodený obal pre vás nepredstavuje problém. Iné je, keď ste tovar objednali ako darček, a teda je dôležité darovať ho v pôvodnom obale. V prípade, že tovar je v poriadku, ale obal disponuje známkami poškodenia, máte na výber tieto alternatívy.

  • Kontaktujte nás mailom na adrese info@fabulo.sk alebo na telefónnom čísle 02/222 007 11. Pokiaľ je to možné, zabezpečíme vám doručenie nepoškodeného náhradného obalu, v ktorom môžete produkt darovať.
  • Tovar aj s obalom si od Vás vyzdvihneme a vymeníme vám ho za bezchybný.
  • Tovar si od Vás vyzdvihneme a vrátime vám peniaze. Samozrejme, tovar nám môžete poslať aj vy.
  • Urobíme všetko preto, aby sme uspokojili Vašu požiadavku a radi vyhovieme aj inému riešeniu, pokiaľ to bude v našich silách.

Dostal som tovar v poškodenom prepravnom obale a bojím sa ho vybaliť

Pokiaľ vám bol balík doručený v poškodenom prepravnom obale, odporúčame vám, aby ste ho otvorili a zistili, v akom stave je objednaný tovar. Ak máte obavy, jednoducho nás kontaktujte.

Samozrejme, je tu aj možnosť, že tovar v poškodenom prepravnom obale od Vás prevezmeme a vymeníme ho za bezchybný, poprípade vám vrátime peniaze, alebo sa spoločne dohodneme na inom postupe.

REKLAMÁCIA TOVARU V ZÁRUKE

Na zakúpený tovar sa podľa zákona spravidla vzťahuje záruka 2 roky (pri niektorých vybraných značkách a produktoch je to 3 až 10 rokov). Pokiaľ sa vám počas tohto obdobia stane, že tovar sa pokazí, alebo je nefunkčný, máte právo ho reklamovať. Na vyriešenie reklamácie máme 30 dní, no vždy sa snažíme vyriešiť ju čo najskôr, aby ste si mohli reklamovaný tovar opäť užívať.

Neodmysliteľnou súčasťou každej reklamácie je reklamačný formulár. Žiadame vás, aby ste jeho vyplneniu venovali patričnú pozornosť.

Tovar je pokazený, alebo nefunkčný

Robíme maximum preto, aby sme vám ponúkali kvalitný tovar, ktorý vám bude slúžiť dlhé obdobie. Napriek tomu sa môže stať, že počas dvojročnej záruky sa jednoducho pokazí. Najlepšie urobíte, keď nás budete kontaktovať a dohodneme sa, čo ďalej.

  • V niektorých situáciách totiž postačí zaslanie emailu alebo poskytnutie telefonického poradenstva z našej strany o správnom používaní vami zakúpeného tovaru.
  • Často sa stáva, že za nefunkčnosťou tovaru je chýbajúci, alebo poškodený diel, ktorý vám promptne zašleme.
  • V prípade zložitejších reklamácií tovar na vlastné náklady vyzdvihneme a bude podrobený dôkladnejšej analýze. Na základe nej tovaru upravíme, alebo vymeníme za nový.

Tovar je opotrebovaný

Objednali ste si, napríklad lehátko s čalúnením, ktoré sa lúpe, poprípade vydáva zvláštne zvuky? Odfoťte ho alebo natočte na video a zašlite nám ho na email. Dohodneme sa na ďalšom postupe a urobíme všetko pre Vašu spokojnosť.

POZÁRUČNÝ SERVIS

Pozáručným reklamáciám, teda reklamáciám tovaru po uplynutí záručnej doby 2 roky, sa venujeme rovnako pozorne, ako tým záručným. Vždy sa snažíme pozáručný servis vyriešiť k spokojnosti zákazníka. Radi poradíme s opravou alebo výmenou náhradného dielu. V prípade záujmu, pomôžeme s jeho prevzatím z pohodlia domova, avšak na náklady zákazníka. Cenu vám upresní naša zákaznícka podpora. S dôverou sa, prosím, obráťte náš zákaznícky servis.

V prípade potreby si, prosím, prečítajte Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu Fabulo.sk

Doprava a platba

Doprava a platba

  • Doprava nad 99€ ZADARMO
  • Okamžité odoslanie viac ako 90% produktov skladom
  • Vrátenie tovaru do 30 dní,vyzdvihnutie pri vrátení zadarmo

Spôsoby dopravy

Fabulo - Osobný odber v Dunajskej StredeOsobný odber v Dunajskej StredezadarmoViac ›

Počkajte prosím na e-mail s potvrdením, že je objednávka pripravená na vyzdvihnutie.

Objednaný tovar si môžete prevziať na adrese: Priemyselná 5333/1, Dunajská Streda, počas pracovných dní od 8:00 do 16:00. Pohodlne viete zaparkovať priamo pred budovou.

Tovar môžete uhradiť vopred bankovým prevodom, kartou alebo pri prevzatí tovaru v hotovosti alebo kartou, ak ste vybrali ako spôsob platby dobierku.

Fabulo - Výdajné miesto PacketaVýdajné miesto - Packeta€1,90 Viac ›

Dodanie tovaru na zvolené výdajné miesto Z-Point alebo do Z-boxu spoločnosti Packeta. Tento spôsob dopravy je možný iba pre zásielky do 5kg.

Balíček je na výdajnom mieste uložený po dobu 7 dní, v prípade Z-boxu sú to 2 dni s možnosťou predĺženia o 1 deň. Ak si v tejto lehote zásielku neprevezmete, objednávka sa vráti späť do nášho skladu.

O stave zásielky vás budeme pravidelne informovať ako prostredníctvom e-mailu (s prvým e-mailom dostanete aj trasovacie číslo, ktoré môžete kedykoľvek použiť na kontrolu stavu zásielky na www.packeta.sk), tak pomocou SMS, a už aj prostredníctvom mobilnej aplikácie Packeta.

Hneď ako bude zásielka k dispozícií na vyzdvihnutie, dostanete e-mailom aj SMS kód na vyzdvihnutie. Balíček si môžete rozbaliť ihneď na výdajnom mieste a prípadne ho vrátiť späť, ak vám objednaný tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje.

Zákaznícku podporu Packeta zastihnete na tel. čísle +421 221 201 135 v pracovné dni od 8:00 do 18:00. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadne vašej zásielky sa prosím obráťte na našu zákaznícku podporu na tel. čísle 02/222 007 11.

Fabulo - Výdajné miesto DPD PickUpVýdajné miesto - DPD PickUp€3,49Viac ›

Dodanie tovaru na zvolené výdajné miesto spoločnosti DPD. Využite doručenie do odberného miesta Pickup a balík si môžete vyzdvihnúť v čase, ktorý vyhovuje vám.  

Tento spôsob dopravy je možný iba pre zásielky do 20kg. Ťažšie zásielky vám vieme dodať iba na vašu adresu, vyberte si zo zoznamu možnosť: Kuriér DPD. 

Uloženie zásielky v odbernom mieste Pickup5 kalendárnych dní, v samoobslužnom boxe Pickup Station 3 kalendárne dni. Pri doručení balíka do odberného miesta Pickup dostanete SMS s informáciou, kedy si môžete balík vyzdvihnúť.

V prípade akýchkoľvek otázok ohľadne vašej zásielky sa prosím obráťte na našu zákaznícku podporu na tel. čísle 02/222 007 11.

Fabulo - Doprava DPDDoručenie na adresu - Kuriér DPD€3,90Viac ›

Dodanie tovaru prostredníctvom kuriéra spoločnosti DPD. V deň vyzdvihnutia balíka kuriérom DPD posielame informáciu o doručení zásielky mailom a cez SMS. Ak vám termín doručenia nevyhovuje, niekoľkými kliknutiami ľahko zmeníte deň alebo adresu doručenia.

Zásielku si môžete presmerovať aj do siete odberných miest DPD Pickup, kde vás zásielka počká až 5 kalendárnych dní.

U nás žiadne celodenné čakanie na dodanie zásielky! V deň doručenia zásielky dostanete SMS upresňujúcu hodinový interval, v ktorom vám bude zásielka doručená.

Kuriérovi môžete uhradiť platbu za dobierku v hotovosti alebo aj platobnou kartou.

V prípade akýchkoľvek otázok ohľadne vašej zásielky sa prosím obráťte na našu zákaznícku podporu na tel. čísle 02/222 007 11.

Fabulo - Výdajné miesto GLSVýdajné miesto - GLS€3,49Viac ›

Dodanie tovaru na zvolené výdajné miesto spoločnosti GLS. Využite doručenie do výdajného miesta a balík si môžete vyzdvihnúť v čase, ktorý vyhovuje vám.  

Tento spôsob dopravy je možný iba pre zásielky do 40kg. Ťažšie zásielky vám vieme dodať iba na vašu adresu, vyberte si zo zoznamu možnosť: Kuriér GLS. 

Uloženie zásielky v odbernom mieste Parcel Shop4 kalendárnych dní. Pri doručení balíka do odberného miesta Parcel Shop dostanete SMS alebo E-mail s informáciou, kedy si môžete balík vyzdvihnúť.

V prípade akýchkoľvek otázok ohľadne vašej zásielky sa prosím obráťte na našu zákaznícku podporu na tel. čísle 02/222 007 11.

Fabulo - Doprava GLSDoručenie na adresu - Kuriér GLS€3,90Viac ›

Dodanie tovaru prostredníctvom kuriéra spoločnosti GLS. V deň vyzdvihnutia balíka kuriérom GLS posielame informáciu o doručení zásielky mailom a cez SMS. Ak vám termín doručenia nevyhovuje, niekoľkými kliknutiami ľahko zmeníte deň alebo adresu doručenia.

Zásielku si môžete presmerovať aj do siete odberných miest GLS, kde vás zásielka počká až 4 kalendárnych dní.

U nás žiadne celodenné čakanie na dodanie zásielky! V deň doručenia zásielky dostanete SMS upresňujúcu hodinový interval, v ktorom vám bude zásielka doručená.

Kuriérovi môžete uhradiť platbu za dobierku v hotovosti alebo aj platobnou kartou.

V prípade akýchkoľvek otázok ohľadne vašej zásielky sa prosím obráťte na našu zákaznícku podporu na tel. čísle 02/222 007 11.

Fabulo - Doprava SPSDoručenie na adresu - Kuriér SPS€3,90Viac ›

Dodanie tovaru prostredníctvom kuriéra spoločnosti SPS. V deň doručenia vás bude kuriér kontaktovať prostredníctvom SMS s upresnením času príjazdu.

Pri platbe na dobierku je možné zaplatiť v hotovosti alebo platobnou kartou, vodič má so sebou mobilný terminál.

Zákaznícku podporu SPS zastihnete na tel. čísle 16877. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadne vašej zásielky sa prosím obráťte na našu zákaznícku podporu na tel. čísle 02/222 007 11.

Fabulo - Doprava ToptransDoručenie na adresu - Kuriér Toptrans€29,00Viac ›

Dodanie nadrozmerného tovaru prostredníctvom kuriéra spoločnosti Toptrans. Preprava nadrozmerného alebo príliš ťažkého tovaru, ktorý nespĺňa podmienky štandardnej balíkovej prepravy (napr. pevné, kozmetické a elektrické lehátka). Ak ste si objednali aj lehátko aj príslušenstvo, platíte poštovné iba za lehátko. 

Zákaznícku podporu Toptrans zastihnete na tel. čísle +421 37 7757 211. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadne vašej zásielky sa prosím obráťte na našu zákaznícku podporu na tel. čísle 02/222 007 11.

Dostupnosť a dĺžka dodania

Výrobky ponúkané na stránke Fabulo.sk sa vám snažíme dodať za čo najkratšiu dobu a najnižšie náklady!
O dĺžke dodania tovaru sa môžete orientovať podľa dostupnosti pri jednotlivých produktoch:

Dostupnosť Dĺžka dodania
Skladom do 24h Objednané do 11:00 expedujeme ten istý deň s dodaním nasledujúci pracovný deň.
Skladom u dodávateľa 4 dni / týždeň Expedujeme priamo od výrobcu a dodanie trvá obyčajne 4 - 5 pracovných dní alebo podľa popisu.
Výroba na mieru (týždeň) / 2 týždne / ... Sa vyrábajú obyčajne na mieru, podľa požiadaviek zákazníka, preto je čakacia doba dlhšia o výrobný čas (podľa popisu). Po vyhotovení je tovar dodaný za najkratší možný čas (obyčajne 2-3 prac. dní).
Požadujeme platbu vopred (bankovým prevodom) v celkovej výške objednávky. Zálohovú faktúru vám posielame po spracovaní objednávky, zvyčajne do 24 hodín.
Na ceste od dodávateľa Expedujeme ihneď po naskladnení. Tovar je obyčajne na ceste od dodávateľa a bude dostupný v najbližších dňoch. Pre nezáväznú rezerváciu tovaru si môžete urobiť predobjednávku. Pred odoslaním tovaru vás budeme kontaktovať, aby ste potvrdili Vašu objednávku.

Spôsoby platby

V hotovostiPlatba v hotovosti (osobný odber v Dunajskej Strede)zadarmoViac ›

Tovar zaplatíte pri osobnom prevzatí v hotovosti alebo kartou.

Bankový prevodBankový prevodzadarmoViac ›

Tovar zaplatíte vopred bankovým prevodom. Po odoslaní objednávky sa vám zobrazia podklady pre bankový prevod, ktoré vám budú odoslané aj do e-mailu. Expedícia tovaru sa uskutoční až po pripísaní úhrady na náš účet. Spracovanie objednávky môže trvať dlhšie z dôvodu čakania na úhradu. Prevody medzi bankami môžu trvať 24 až 48 hodín.

Online bankový prevodOnline bankový prevodzadarmoViac ›

Rýchly prevod peňazí z vybraných bánk. Vybrať si môžete z nasledujúcich bánk: Slovenská sporiteľňa, UniCredit Bank, Tatra banka, Poštová banka, VÚB. Platba sa pripíše ihneď a tovar zasielame obratom.

Online platba kartouPlatba kartouzadarmoViac ›

Okamžitá platba cez platobnú bránu GoPay. Môžete platiť nasledujúcimi kartami: Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electronic, Maestro. Platba sa pripíše ihneď a tovar zasielame obratom.

Google PayGoogle PayzadarmoViac ›

Okamžitá platba cez elektronickú peňaženku Google Pay. S Peňaženkou Google môžete platiť za tovar alebo služby pomocou svojho telefónu. Platba sa pripíše ihneď a tovar zasielame obratom.

Apple PayApple PayzadarmoViac ›

Okamžitá platba cez Apple PayApple Pay je služba, ktorá vám umožňuje vykonať platbu cez váš iPhone, Apple Watch alebo iPadPlatba sa pripíše ihneď a tovar zasielame obratom.

PayPalPayPalzadarmoViac ›

Bezpečná platba cez platobnú bránu PayPal. Platba sa pripíše ihneď a tovar zasielame obratom.

Quatro - nákup na splátkyQuatro - nákup na splátkyzadarmoViac ›

  • Vyberte si tovar v našom e-shope a v spôsobe platby si zvoľte nákup na splátky cez Quatro. Cez Quatro kalkulačku máte možnosť prepočítať si vaše splátky a zvoliť si svoju kombináciu splácania. Po potvrdení budete presmerovaní na formulár žiadosti Quatro.
  • Vyplňte žiadosť o nákup na splátky, priložte požadované doklady a podpíšte žiadosť elektronicky na základe zaslaného kódu. Týmto Vaša žiadosť bude odoslaná na posúdenie k nám.
  • Po schválení žiadosti podpíšete zmluvu o viazanom spotrebiteľskom úvere v online prostredí. V prípade, ak nemáte zriadenú službu Nonstop banking od VÚB banky bude Vám zriadená v procese spracovania žiadosti. Následne si v Nonstop bankingu nájdete aj podpísanú zmluvnú dokumentáciu k spotrebiteľskému úveru.
  • Vybratý tovar vám bude doručený podľa doby dodania na adresu uvedenú v objednávke.

DobierkaDobierka€1,50Viac ›

Tovar zaplatíte pri prevzatí v hotovosti alebo kartou kuriérovi.
(V prípade objednávky produktu vyrobeného na zákazku si vyberte bankový prevod).

Zákazníci si tiež obľúbili
Mohlo by Vás zaujímať